ОБИЧАЙ СЕБЕ СИ
ОБИЧАЙ BENEPURA

10 съвета за красив и здравословен тен

Apr/ 2/2021

10 съвета за красив и здравословен тен

Лято е и за много от нас то е времето на красивия тен. Златистия тен не само прави кожата ви невероятна, но и ви помага да изглеждате по-слаби. Освен това препичането на слънце повишава нивата на серотонин и ви прави по-щастливи, така че няма нищо по-хубаво от това да се позабавлявате на плажа и да съберете здравословно количество витамин D.

Преди да се пъхнете в банския и да сложите джапанките си, обаче, трябва да имате предвид някои неща, които ще помогнат да превърнете тена си в изкуство. Ето нашите 10 съвета и трика, които ще ви помогнат да направите кожата си гладка и бронзова по здравословен начин.

Колко тен може да имате

Всеки човек е уникален, когато става въпрос за това колко тъмна може да стане кожата му, когато е изложена на слънце. Някои хора изгарят почти веднага, а други почти никога. Това се дължи до голяма степен на меланина, пигмента, отговорен за потъмняването, който се намира в косата, кожата и дори очите.

Хората с по-светла кожа имат по-малко меланин и могат да изгорят или да се зачервят на слънце. Хората с по-тъмна кожа имат повече меланин и ще станат по-тъмни, докато се пекат. Въпреки това хората с по-тъмна кожа все още имат риск както от слънчево изгаряне, така и от рак на кожата.

Меланинът се създава естествено от тялото, за да предпази дълбоките слоеве на кожата от увреждане. Имайте предвид, че дори и да не изгорите, слънцето все още причинява увреждане на кожата ви.

Как да имате здравословен тен

Използвайте слънцезащитен крем с фактор 30 и по-висок

Винаги носете слънцезащитен крем с широкоспектърна UV защита от поне 30 SPF. Никога не използвайте масло за тен, което не съдържа защита от слънце. Не забравяйте да нанесете слънцезащитен крем в рамките на 20 минути след като сте навън. SPF от 30 е достатъчно силен, за да блокира UVA и UVB лъчите, но не е толкова силен, че да спре почерняването.

Печете се в различни пози

Когато се печете, не забравяйте да се обръщате и го правете редовно. Така кожата ви ще може да си почива и да има по-малко вероятност да изгори.

Яжте храни, съдържащи бета-каротин

Храни като моркови, сладки картофи и къдраво зеле могат да ви помогнат да добиете тен, без да изгаряте. Необходими са повече изследвания, но някои проучвания показват, че бета каротинът може да помогне за намаляване на слънчевата чувствителност при хора с фоточувствителни заболявания.

Използвайте натурални масла, съдържащи естествен слънцезащитен фактор

Някои масла като авокадо, кокос, малина и морков могат да се използват за допълнителна доза хидратация и защита със SPF. С тяхна помощ можете да се сдобиете с натурален, равномерен шоколадов тен.

Не стойте прекалено дълго на слънце

Меланинът е пигментът, отговорен за потъмняването. Всеки има точка на изключване на меланин, която обикновено е от 2 до 3 часа. След това време кожата ви ще спре да потъмнява и, ако не използвате защита, можете да и нанесете вреди.

Яжте храни богати на ликопен

Примерите включват домати, гуава и диня. Малко проучване установи, че ликопенът помага за защита на кожата по естествен начин от UV лъчи.

Избирайте правилно времето, в което се печете

Ако целта ви е да почернеете бързо, слънцето обикновено е най-силно между обяд и 15:00ч. Имайте предвид обаче, че докато слънцето е най-силно през това време, то ще нанесе най-много щети върху кожата ви и вероятно ще увеличи риска от рак на кожата. Ако имате изключително светла кожа, най-добре е да се печете сутрин или след 15:00ч. за да не изгори.

Ексфолирайте кожата си нежно и редовно

Тенът е реакцията, която кожата ви има при допир със слънцето. Уверете се, че ексфолирате редовно, за да избегнете натрупване на мъртва кожа. Ако не ексфолирате, това може да доведе до неравномерен тен, който със сигурност не искате. Ако търсите натурален скраб, можете да направите свой собствен и има много възможности да избирате: гранулирана захар, смесена с мед, кафе и зехтин или смляна овесена каша, с малко сол. Можете да разгледате натурални ексфолианти от BenePura.

Потърсете сянка

Правенето на почивки ще направи изгарянето по-малко вероятно и това ще даде на кожата ви почивка от интензивната топлина.

Хидратирайте преди и след излагане на слънце

По-меката кожа изглежда с по-добър тен. Преди и след излагане на слънце. Концентрирайте се върху по-проблемните зони, тези, които изсушават най-бързо, защото могат да предизвикат неравномерен тен. Използвайте натурални, дълбоко хидратиращи кремове, за да помогнете на кожата си да се възстанови след слънчевото излагане. Освен това, уверете се, че пиете много течности, за да поддържате тялото и кожата си хидратирани през цялото време, докато се печете.

Почерняването може да бъде по-безопасно, ако го направите за много кратък период от време, пиете вода, носите слънцезащитен крем със SPF от минимум 30 на кожата и устните си и предпазвайте очите си.

Избягвайте:

Да спите, изложени на слънце

Кремове със слънцезащитен фактор по-малък от 30

Алкохол по време на слънчеви бани

Не забравяйте:

Прилагайте отново слънцезащитен крем на всеки 2 часа и след като отидете във вода.

Нанесете SPF върху скалпа, върховете на краката, ушите и други места, които лесно можете да пропуснете.

Пийте много вода, носете шапка и предпазвайте очите си, като носите слънчеви очила.

Грижа за Лице и Тяло

ᐉ Блог статии за Грижа за Лице и Тяло

10 съвета за красив и здравословен тен

ᐉ 10 съвета за красив и здравословен тен | Онлайн Магазин BenePura.BG

10 съвета за красив и здравословен тен ✔️ Как да имаме здравословен тен ✔️ Хидратиране на кожата ✔️ Вижте повече на ➤BenePura.BG 10 съвета за красив и здравословен тен ✔️ Как да имаме здравословен тен ✔️ Хидратиране на кожата ✔️ Вижте повече на ➤BenePura.BG 2021-06-29T10:34:32+03:00 10 съвета за красив и здравословен тен

<p><span style="color: #808080;">Лято е и за много от нас то е времето на красивия тен. Златистия тен не само прави кожата ви невероятна, но и ви помага да изглеждате по-слаби. Освен това препичането на слънце повишава нивата на серотонин и ви прави по-щастливи, така че няма нищо по-хубаво от това да се позабавлявате на плажа и да съберете здравословно количество витамин D.</span></p> <p><span style="color: #808080;">Преди да се пъхнете в банския и да сложите джапанките си, обаче, трябва да имате предвид някои неща, които ще помогнат да превърнете тена си в изкуство. Ето нашите 10 съвета и трика, които ще ви помогнат да направите кожата си гладка и бронзова по здравословен начин.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h2><span style="color: #808080;"> </span><span style="color: #333333;">Колко тен може да имате</span></h2> <p><span style="color: #333333;"></span></p> <p><span style="color: #808080;">Всеки човек е уникален, когато става въпрос за това колко тъмна може да стане кожата му, когато е изложена на слънце. Някои хора изгарят почти веднага, а други почти никога. Това се дължи до голяма степен на меланина, пигмента, отговорен за потъмняването, който се намира в косата, кожата и дори очите.</span></p> <p><span style="color: #808080;">Хората с по-светла кожа имат по-малко меланин и могат да изгорят или да се зачервят на слънце. Хората с по-тъмна кожа имат повече меланин и ще станат по-тъмни, докато се пекат. Въпреки това хората с по-тъмна кожа все още имат риск както от слънчево изгаряне, така и от рак на кожата.</span></p> <p><span style="color: #808080;">Меланинът се създава естествено от тялото, за да предпази дълбоките слоеве на кожата от увреждане. Имайте предвид, че дори и да не изгорите, слънцето все още причинява увреждане на кожата ви.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h2><span style="color: #333333;">Как да имате здравословен тен</span></h2> <p><span style="color: #333333;"></span></p> <h3><span style="color: #808080;"> </span><span style="color: #333333;">Използвайте слънцезащитен крем с фактор 30 и по-висок</span></h3> <p><span style="color: #333333;"></span></p> <p><a href="https://benepura.bg/product/naturalen-slantsezashtiten-losion-spf-50-uva-uvb-zashtita"><img alt="" src="https://cdncloudcart.com/22524/files/image/blog-60acd94135ad7.png" width="400" height="400" /></a></p> <p><span style="color: #808080;">Винаги носете слънцезащитен крем с широкоспектърна UV защита от поне 30 SPF. Никога не използвайте масло за тен, което не съдържа защита от слънце. Не забравяйте да нанесете слънцезащитен крем в рамките на 20 минути след като сте навън. SPF от 30 е достатъчно силен, за да блокира UVA и UVB лъчите, но не е толкова силен, че да спре почерняването.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h3><span style="color: #333333;">Печете се в различни пози</span></h3> <p><span style="color: #333333;"></span></p> <p><span style="color: #808080;">Когато се печете, не забравяйте да се обръщате и го правете редовно. Така кожата ви ще може да си почива и да има по-малко вероятност да изгори.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h3><span style="color: #333333;">Яжте храни, съдържащи бета-каротин</span></h3> <p><span style="color: #333333;"></span></p> <p><span style="color: #808080;">Храни като моркови, сладки картофи и къдраво зеле могат да ви помогнат да добиете тен, без да изгаряте. Необходими са повече изследвания, но някои проучвания показват, че бета каротинът може да помогне за намаляване на слънчевата чувствителност при хора с фоточувствителни заболявания.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h3><span style="color: #333333;">Използвайте натурални масла, съдържащи естествен слънцезащитен фактор</span></h3> <p><span style="color: #333333;"></span></p> <p><span style="color: #808080;">Някои масла като авокадо, кокос, малина и морков могат да се използват за допълнителна доза хидратация и защита със SPF. С тяхна помощ можете да се сдобиете с натурален, равномерен шоколадов тен.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h3><span style="color: #333333;">Не стойте прекалено дълго на слънце</span></h3> <p><span style="color: #333333;"></span></p> <p><span style="color: #808080;"> </span><span style="color: #808080;">Меланинът е пигментът, отговорен за потъмняването. Всеки има точка на изключване на меланин, която обикновено е от 2 до 3 часа. След това време кожата ви ще спре да потъмнява и, ако не използвате защита, можете да и нанесете вреди.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h3><span style="color: #333333;">Яжте храни богати на ликопен</span></h3> <p><span style="color: #333333;"></span></p> <p><span style="color: #808080;">Примерите включват домати, гуава и диня. Малко проучване установи, че ликопенът помага за защита на кожата по естествен начин от UV лъчи.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h3><span style="color: #333333;">Избирайте правилно времето, в което се печете</span></h3> <p><span style="color: #333333;"></span></p> <p><span style="color: #808080;"> </span><span style="color: #808080;">Ако целта ви е да почернеете бързо, слънцето обикновено е най-силно между обяд и 15:00ч. Имайте предвид обаче, че докато слънцето е най-силно през това време, то ще нанесе най-много щети върху кожата ви и вероятно ще увеличи риска от рак на кожата. Ако имате изключително светла кожа, най-добре е да се печете сутрин или след 15:00ч. за да не изгори.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h3><span style="color: #333333;">Ексфолирайте кожата си нежно и редовно</span></h3> <p><a href="https://benepura.bg/product/naturalen-eksfoliant-za-litse-i-tyalo-70ml"><img alt="" src="https://cdncloudcart.com/22524/files/image/blog-60acda49de918.png" width="400" height="400" /></a></p> <p><span style="color: #808080;">Тенът е реакцията, която кожата ви има при допир със слънцето. Уверете се, че ексфолирате редовно, за да избегнете натрупване на мъртва кожа. Ако не ексфолирате, това може да доведе до неравномерен тен, който със сигурност не искате. Ако търсите натурален скраб, можете да направите свой собствен и има много възможности да избирате: гранулирана захар, смесена с мед, кафе и зехтин или смляна овесена каша, с малко сол. Можете да разгледате <a href="https://benepura.bg/category/pochistvashti">натурални ексфолианти</a> от BenePura.<br /></span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h3><span style="color: #333333;">Потърсете сянка</span></h3> <p><span style="color: #333333;"></span></p> <p><span style="color: #808080;"> </span><span style="color: #808080;">Правенето на почивки ще направи изгарянето по-малко вероятно и това ще даде на кожата ви почивка от интензивната топлина.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <h3><span style="color: #333333;">Хидратирайте преди и след излагане на слънце</span></h3> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <p><span style="color: #808080;"> </span><span style="color: #808080;">По-меката кожа изглежда с по-добър тен. Преди и след излагане на слънце. Концентрирайте се върху по-проблемните зони, тези, които изсушават най-бързо, защото могат да предизвикат неравномерен тен. Използвайте натурални, дълбоко <a href="https://benepura.bg/category/hidratirashti-suha-koja">хидратиращи кремове</a>, за да помогнете на кожата си да се възстанови след слънчевото излагане. Освен това, уверете се, че пиете много течности, за да поддържате тялото и кожата си хидратирани през цялото време, докато се печете.</span></p> <p><span style="color: #808080;">Почерняването може да бъде по-безопасно, ако го направите за много кратък период от време, пиете вода, носите слънцезащитен крем със SPF от минимум 30 на кожата и устните си и предпазвайте очите си.</span></p> <p><span style="color: #808080;"></span></p> <p><span style="color: #808080;"> </span><strong><span style="color: #808080;">Избягвайте:</span></strong></p> <p><span style="color: #808080;">Да спите, изложени на слънце</span></p> <p><span style="color: #808080;">Кремове със слънцезащитен фактор по-малък от 30</span></p> <p><span style="color: #808080;">Алкохол по време на слънчеви бани</span></p> <p><strong><span style="color: #808080;">Не забравяйте:</span></strong></p> <p><span style="color: #808080;">Прилагайте отново слънцезащитен крем на всеки 2 часа и след като отидете във вода.</span></p> <p><span style="color: #808080;">Нанесете SPF върху скалпа, върховете на краката, ушите и други места, които лесно можете да пропуснете.</span></p> <p><span style="color: #808080;">Пийте много вода, носете шапка и предпазвайте очите си, като носите слънчеви очила.</span></p>

Сравнение на продукти