Меню
Вашата кошница

Политика за доставка

 

Колко време отнема обработката и доставката на поръчката ми?

 

Вашата поръчка ще бъде обработена и предадена на куриера 1-2 работни дни след като получим и потвърдим плащането.

За поръчки с наложен платеж, поръчката че бъде обработена 1-2 работни дни след като се свържем с вас по телефона и потвърдите поръчката и данните за доставка.

 

  • Заявки направени в Събота, Неделя или по време на национални празници се обработват на следващия работен ден;
  • При проблеми или забавяне на вашата поръчка ще получите имейл известие от нас с повече информация.

 

Поръчките се доставят в рамките на 1-3 работни дни след като бъдат обработени.

 

Колко струва доставката?

 

Доставката се осъществява чрез куриерски фирми Спиди и Еконт.

Цената на доставката зависи от стойността на вашата поръчка, избраният от вас куриер и начин на доставка ( до адрес или офис на куриера ):

 

За поръчки на стойност до 49.99 лв.:

 

Куриер Speedy:

  • Доставка до офис на куриера - 5.00 лв.;
  • Доставка до адрес - 6.00 лв.

 

Куриер Econt:

  • Доставка до офис на куриера - 7.00 лв.;
  • Доставка до адрес - 8.00 лв.

 

За поръчки на стойност над 50.00 лв.:

 

Доставката е безплатна.

 

Как мога да проследя поръчката си?

 

След като поръчката Ви бъде опакована и изпратена ще получите имейл известие с информация за куриера, номер на товарителницата и линк за проследяване.

 

Имам проблем с поръчката си

 

Пратката ми е изгубена

 

Моля, свържете се с нас незабавно като ни изпратите съобщение ТУК или ни се обадите на телефон +359 89 573 3231 ако проследяващата информация покаже, че пратката Ви е изгубена.

 

Пратката ми беше върната към изпращача

 

Непоискани ( непотърсени ) пратки или пратки, изпратени на неправилен / непълен адрес, се връщат при нас.

Моля уверете се, че предоставяте пълна и правилна информация за доставка при потвърждаване на поръчката.

 

Получих грешен продукт / Липсват продукти от поръчката ми

 

Моля, свържете се с нас като ни изпратите съобщение ТУК или ни се обадите на телефон +359 89 573 3231 ако получите грешен продукт или в част от пратката ви липсва.

Ние ще ви изпратим липсващите продукти до 1-2 работни дни за наша сметка.

 

Искам да променя данните по доставката или да анулирам поръчката си

 

Моля, свържете се с нас незабавно като ни изпратите съобщение ТУК или ни се обадите на телефон +359 89 573 3231 ако искате да промените данните за доставка или да анулирате поръчката.

Поръчки, които вече са изпратени, не могат да бъдат анулирани.