Политика за доставка
Колко време отнема обработката и доставката на поръчката ми?
Вашата поръчка ще бъде обработена и предадена на куриера 1-2 работни дни след като получим и потвърдим плащането.
За поръчки с наложен платеж, поръчката че бъде обработена 1-2 работни дни след като се свържем с вас по телефона и потвърдите поръчката и данните за доставка.
- Заявки направени в Събота, Неделя или по време на национални празници се обработват на следващия работен ден;
- При проблеми или забавяне на вашата поръчка ще получите имейл известие от нас с повече информация.
Поръчките се доставят в рамките на 1-3 работни дни след като бъдат обработени.
Колко струва доставката?
Доставката се осъществява чрез куриерски фирми Спиди и Еконт.
Цената на доставката зависи от стойността на вашата поръчка, избраният от вас куриер и начин на доставка ( до адрес или офис на куриера ):
За поръчки на стойност до 49.99 лв.:
Куриер Speedy:
- Доставка до офис на куриера - 5.00 лв.;
- Доставка до адрес - 6.00 лв.
Куриер Econt:
- Доставка до офис на куриера - 7.00 лв.;
- Доставка до адрес - 8.00 лв.
За поръчки на стойност над 50.00 лв.:
Доставката е безплатна.
Как мога да проследя поръчката си?
След като поръчката Ви бъде опакована и изпратена ще получите имейл известие с информация за куриера, номер на товарителницата и линк за проследяване.
Имам проблем с поръчката си
Пратката ми е изгубена
Моля, свържете се с нас незабавно като ни изпратите съобщение ТУК или ни се обадите на телефон +359 89 573 3231 ако проследяващата информация покаже, че пратката Ви е изгубена.
Пратката ми беше върната към изпращача
Непоискани ( непотърсени ) пратки или пратки, изпратени на неправилен / непълен адрес, се връщат при нас.
Моля уверете се, че предоставяте пълна и правилна информация за доставка при потвърждаване на поръчката.
Получих грешен продукт / Липсват продукти от поръчката ми
Моля, свържете се с нас като ни изпратите съобщение ТУК или ни се обадите на телефон +359 89 573 3231 ако получите грешен продукт или в част от пратката ви липсва.
Ние ще ви изпратим липсващите продукти до 1-2 работни дни за наша сметка.
Искам да променя данните по доставката или да анулирам поръчката си
Моля, свържете се с нас незабавно като ни изпратите съобщение ТУК или ни се обадите на телефон +359 89 573 3231 ако искате да промените данните за доставка или да анулирате поръчката.
Поръчки, които вече са изпратени, не могат да бъдат анулирани.